جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قوانین و مقررات

شرایط تحویل

مدت زمان ارسال شما در هر محصول مشخص شده است که پس از آن مدت زمان ،آماده ارسال از طریق اداره پست خواهد شد که زمان تحویل به شما به زمان بندی اداره پست بستگی دارد سفارشاتی خرید عمده هستند هزینه پست ندارند ولی هزینه باربری به آن اضافه خواهد شد.
قابل توجه هست که دریافت هرگونه تاییدیه بهداشتی برای محصولات برعهده تولیدکننده ی محصول می باشد و در صورت هرگونه شکایت مبنی بر مشکلات بهداشتی محصول ،تولیدکننده پاسخگو خواهد بود و امکان مرجوعیت محصول می باشد.
در صورت عدم رضایت شما از کیفیت ، طبق شرایط زیر امکان مرجوع کردن وجود خواهد داشت .

شرط اول :  فقط ده روز برای  مرجوع کردن زمان دارید و تا حداکثر روز دهم پس از تحویل سفارش باید محصول به آدرس ما رسیده باشد.

شرط دوم:  برای امتحان کیفیت فقط یک دهم از محصول، رایگان قابل تست است و پس از مصرف این میزان می توانید مرجوع کنید.

باز هم شرط دوم :اگر چند بسته از یک محصول را خریداری کرده اید شرط دوم فقط برای یک بسته صادق است و بقیه بسته ها باید بازنشده و دست نخورده باشد.

شرط سوم :  پس از مرجوع کردن و بررسی بسته طبق شرایط فوق ، هزینه محصول + هزینه پست مرجوعی به حساب شما طی 24 ساعت واریز خواهد شد

نکته : هزینه پست اولیه محصول بر عهده مشتری می باشد و در زمان مرجوعی فقط هزینه پست مرجوعی و هزینه محصول به حساب شما واریز خواهد شد.

راهنمای مرجوع کردن

1-  ابتدا با مسئول دپارتمان پشتیبانی سامانه باباکدخدا از طریق شماره 05632210006  تماس بگیرید و تصمیم خود را برای مرجوع کردن سفارشتان اعلام نمایید 

2-  سفارش را دقیقاً به همان شکلی که به دستتان رسیده است آماده کنید و درب بسته ها را کاملاً ببندید

3-  شماره کارت خود را به همراه نام صاحب شماره حساب به صورت خوانا روی یک برگه یادداشت کنید و داخل بسته قرار دهید

4-  در ساعات اداری به باجه پست مراجعه کنید و با کمک مسئولین اداره پست بسته را برای ما ارسال کنید

5-  آدرس ما را به شرح زیر روی بسته ارسالی بنویسید : 
        آدرس گیرنده :  خراسان جنوبی – بیرجند – خیابان جمهوری – جمهوری 16 – داخل پاساژ ولیعصر – سمت راست – درب اول – دفتر باباکدخدا
        کد پستی : 9719686134

6- آدرس خود را با ذکر کد پستی بر روی بسته ارسالی بنویسید.

7- پس از ارسال خواهشمندیم شماره کارت و نام صاحب حساب را بر روی رسید پستی شکل خوانا بنویسید و تصویری از آن را از طریق واتساپ 09150760567 برای ما ارسال کنید.( شماره کارت داخل بسته و شماره کارت ذکر شده روی رسید پستی باید یکی باشد).